Sikari Edina

Sikari Edina

műkörömépítő szakoktató, többszörös nemzetközi aranyérmes bajnok

RÓLAM

Sikari Edina vagyok, 14 éve foglalkozom műkörömépítéssel, és 2015 óta rendszeresen dolgozom oktatóként is. Szerencsésnek tartom magam, mert elmondhatom, hogy a munkám egyben a hobbym is.

Így lett az életem legfontosabb része a “körmözés”…

Kislány korom óta bármihez kezdtem az életben, mindig egyetlen cél lebegett előttem: a maximumot akartam kihozni magamból.

Ennek szellemében meneteltem végig az iskolában, ahonnan egyenes út vezetett az egyetemre. Majd közgazdász hallgatóként egyszercsak rádöbbentem: az én pályám, ahol valóban önmagam lehetek, csakis egy kreatív szakma lehet. Ekkor varázsolt el teljesen a műkörömépítés világa. Új irányt vett az életem. A sikeres OKJ-s vizsga után már csak a körmözésre fókuszáltam.

2006-tól 2014-ig minden percem arról szólt, hogy a szalonban – sokatokhoz hasonlóan akár napi 10 órában – a legtöbb figyelemmel és felkészültséggel foglalkozzak vendégeimmel.

A szalonvezetéstől az oktatásig

2014-ben sikeres szakoktatói vizsgát tettem a Crystal Nails-nél, majd 2015-ben Mesterleveles Kézápoló- és Műkörömépítő vizsgát a BKIK keretein belül. Ezután párhuzamosan dolgoztam a szalonban, és oktattam is a Crystal Nails Körmös Akadémián.

A fejlődés mindig is fontos volt a számomra, ezért számos magyar, orosz, ukrán, lengyel, sőt mexikói oktató képzésen is részt vettem.

A folyamatos képzések után a Körömtáborokban mester szintet értem el négy egymást követő évben (2012-2015), az utolsó évben én kaptam a legjobb műkörömépítő díjat.

Ez a díj ösztönzött a versenyzésre, ami a mai napig örömet okoz, ugyanakkor a képzések miatt, a szakmai hitelesség szempontjából is rendkívül fontos. Ugyanígy tekintek a külföldi oktatásokra.

Miért fontos számomra az oktatói munka? 

Az élet egy ponton választás elé állított: kizárólag az oktatói munkával, vagy szalonom napi szintű működtetésével folytatom a pályát. A Tőletek kapott visszajelzések is megerősítenek abban, hogy jól döntöttem, mert oktatóként tudom a legtöbbet tenni a szakmáért és a személyes fejlődésemért. Hiszem, hogy a szakmai továbbképzéshez a tökéletességre törekvés és a trendek ismerete mellett alázat kell.

Büszke vagyok arra, hogy többéves munkám eredményeként az általam felkészített tanulók a WorldSkills versenyeken kiemelkedően jól teljesítettek.
Jelenleg előadásokat, képzéseket Magyarországon és külföldön, angol nyelven egyaránt tartok, de kaptam már felkérést külföldi körömtáborokba is Franciaországban, Svájcban, még Chilében is.

Emellett nagy energiákkal dolgozom saját online kurzusaim fejlesztésén, hogy még több felületen adhassak át Nektek gyakorlati tudást.

Nagyon hálás vagyok ennek a szakmának, mert feledhetetlen tapasztalatokat, élményeket szereztem általa.

Legfontosabb eredményeim

Ukrán Bajnokság, aranyérem

2016

Szabolcs Kupa, aranyérem

2017

Ukrán Bajnokság, aranyérem

2018

Európa Bajnoki Kupa, csapatverseny, aranyérem

2018

INJA nemzetközi verseny, Marseille, Winner of Winner (3 arany, egy ezüst és egy bronzérem)

2019

Aranykéz-díj a Fővárosi Kézművesség érdekében végzett tevékenységem elismeréséül

2019

Magyar Fodrász-Kozmetikus-Körmös Közhasznú Egyesület Díja A körmös szakmában nyújtott kiemelkedő teljesítményért

2022

5. rész – Egyszerű, de hatékony kommunikáció

Hiába a jó tartalom és a figyelemfelkeltő hirdetés, ha a kapcsolatfelvétel útja bonyolult vagy nem elég egyértelmű. Az utolsó lépésen sok múlik: ha nem tudják, hol és hogyan írjanak rád, elveszíted őket. Az 5. részben megmutatjuk, hogyan alakíts ki egy valóban gördülékenyen működő kommunikációs csatornát.

4. rész – Hol legyél jelen műkörmösként? – Közösségi platformok, amik vevőket hoznak

Nem elég jelen lenned a Facebookon vagy az Instagramon – tudnod kell, mit, hova és miért teszel ki. A közösségi médiát akkor használod jól, ha kihasználod a platformok erejét. Ebben a részben megmutatjuk, miben más az Insta, a Facebook, a TikTok vagy a YouTube, és hogyan érheted el ezeken keresztül a saját közönségedet.

3. rész – Videóval meggyőzőbb vagy – használd ki a legütősebb formátumot!

A fotó szép. A videó meggyőző. Egy rövid, valósághű videó sokkal többet ad, mint bármilyen beállított kép: megmutatja a hangulatot, a folyamatot, téged. A vendég nemcsak körmöst választ, hanem valakit, akire rábízhatja magát. Tanuld meg, hogyan használhatod ki az időt akár két vendég között is.

2. rész – Ne csak posztolj, hirdess is!

Felraktál egy gyönyörű szettet, mégsem jönnek az új vendégek? A posztjaid szépek, de alig reagál ezekre valaki? Itt az ideje, hogy ne csak posztolj, hanem hirdess is – egyszerűen, pár kattintással. A Facebook és Instagram hirdetések nem bonyolultak, viszont rendkívül hatékonyak tudnak lenni, ha jól állítod be őket. Mutatjuk, hogyan kezdj bele!

1. rész – Ne csak posztolj, építs vendéglistát!

Posztolsz a Facebookon, de a vendégek mégis elmaradnak? A közösségi média jelenlét akkor válik igazán eredményessé, ha tudatosan építesz vendéglistát, és automatizált üzenetekkel közvetlen kapcsolatot alakítasz ki az érdeklődőkkel.

back to top